محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

تولد یک سالگی

1390/9/4 20:17
نویسنده : مامان نرگس
4,705 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه 27 آبان اولین تولد حسام بود که یکساله شد و دقیقا 365 روز هست که با ما زندگی میکنه.

من و بابا جون برات تولد کفش دوزکی گرفتیم.

خیلی ها بهم گفتن بچه کوچیکه نمی فهمه. ولی آدم از فردای خودش خبر نداره.همین جا بهت قول میدم  تا هر وقت که زنده باشم برات تولد میگیرم.27 آبان قشنگ ترین و بهترین و عزیزترین روز زندگی من و باباجونه.

 

 

 

 

 

برای دیدن ادامه ی عکس ها به((((ادامه ی مطلب)))) برید.

 

 

 

 

 

کیک مرغ

ژله رنگین کمان

 

 

یادگاری های حسام

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

شیوا
28 آبان 90 11:19
فریبا عزیزم خسته نباشی واقعاض گل کاشتی فوق العاده با سلیقه هستی
پسر گلم حسام جان انشاالله صد ساله بشی زیر سایه پدر و مادر بهت تبریک می گم واسه همچین مامانه باسلیقه ای
عزیزم انشاالله جشت فارغ التحصیلی رو با بابا و مامان جشن بگیری


مرسی شیوا جونم.ایشالله فارق التحصیلی پرهام جون.
مریم مامان عسل
28 آبان 90 18:20
سلام. من امروز با وبلاگتون آشنا شدم. خیلی جالبو قشنگه. مامان و بابای باسلیقه و پسر خوشگل! به وبلاگ ما اگه خواستین سر بزنین. من با اجازه شما رو لینک میکنم. خوشحال میشم لینکم کنید.


ممنون از لطفتون.حتما سر میزنم و لینکتون میکنم.
مهستی
29 آبان 90 0:16
واااااااااااااایییییی مبارک باشه تفلد حسام گلی خیلی با سلیقه ای فریبا جون


مرسی عزیز دلم.لطف داری.
مامان الهام
29 آبان 90 0:20
تولد آقا حسام مبارک.. ایشالا همیشه شاد و سلامت باشه


مرسی الهام جون.خدا یکتا رو هم برای شما سالم نگه داره
السا مامان سارينا
29 آبان 90 8:55
سلام فريبا جون تولد پسر گلت مبارك خيلي قشنگ و باسليقه بود خوش به حال حسام جون با جشن تولد به اين زيبايي. اميدوارم هر سال در كنار مامان و بباي مهربونش تولد به اين زيبايي داشته باشه.



مرسی السای خوبم.
و همچنین سارینا گلی چروانه ای.
مریم
29 آبان 90 11:18
سلام
عزیزم مبارکه انشا الله دامادش کنی.
این بادکنک ها توش گاز هلیم داره که چسبیده به سقف؟
میشه بگی کجا دادی برات درست کردن.ممنون میشم


سلام.مرسی عزیزم.نه من با چسب شیشه ای چسبوندم.
همون کارو انجام میده دیگه.ولی کسی هم متوجه نشد که گازی در کار نیست.
bita
29 آبان 90 19:42
عزیزم تولد پسر نازت مبارک امیدوارم همیشه سالم باشه

خانمی این دسر ژله های چند رنگ و خودت درست کردی؟؟؟؟ به ما هم بگو یاد بگیریم


سلام بیتا جون.مرسی به وبلاگ حسام اومدی.بله خودم درست کردم.
ژله ی رنگین کمان هست.دستورش رو از اینترنت گرفتم.سرچ کن تو گوگل فراوون هست.
بهناز مامان نازنین
4 آذر 90 22:39
به به چه مامان هنرمندی
تولد گل پسریتم مبارک


مرسی عزیزم.شما بهم لطف دارید.
سونیا(بهار)
5 آذر 90 0:09
خیلی با سلیقه هستی فریبا جون. ایشالا که پسر گلت هم سالم و شاد زندگی کنه و همراه شما و باباش موفق و خوشحال باشه همیشه


مرسی عزیزم.
مامان سپنتا
7 آذر 90 22:44
سلام همشهری!
چه تولد شیکی برای حسام جون گرفتی.
ماشالله به حسام جون چه نازه.
من هم قصد داشتم برای تولد سپنتا تم کفش دوزک رو انتخاب کنم می تونم ازت کمک بگیرم؟



سلام عزیزم.مرسی شما لطف داری.
البته اگه کمکی خواستی بهم بگو.
راستی شما قزوینی؟
مامان ویانا
21 آذر 90 12:07
مبارکا باشه
به نظرم همه چی خیلی خوب و قشنگ بود
همیشه خوش باشیدددددددددد


مرسی عزیزم.
مامان امیر علی
25 آذر 90 14:27
سلام عزیزم زیاد خودت رو ناراحت نکن کجاش لاغره مهم اینه که سالم باشه .رشد ذهنی خوبی داشته باشه پسر چاق به چه درد می خوره زشت می شه .پسر رشد خوبش تازه از 12 سالگی هستش .قد بلند و کشیده بشه بهتره یا چاق و خنگ و بد هیکل .تازه هزار تا مریضی بگیره خوبه دنبال دکتر رزیم باشه خوبه .تغذیه سالم و مفید بهتر از هزارتا زیاد خوردن هستش .


مرسی عزیزم بابت نصیحتات.
امیدوارم که اونطور که میگی باشه.
مامان امیر علی
25 آذر 90 14:27
عزیزم کد مسابقه ما 120 هست دوست داشتین رای بدین .مرسی .به ما هم سر بزن .
مامان امیر علی
20 اردیبهشت 91 7:10
چه تولد خوشکلی.تولدت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم.
مروارید مامان آوا
6 خرداد 91 8:55
عزیزم خیلی تولد قشنگی گرفتین خیلی خوش سلیقه ای میشه بگی کارای تولد رو خودتون کردید و همه چیزا رو خودتون درست کردید یا از جایی گرفتید؟
میشه تو وبلاگم جواب بدید؟


بله عزیزم
مروارید مامان آوا
6 خرداد 91 16:53
یعنی اینایی که دایره ای بوده نشستین یکی یکی دایره ای بریدین؟
فایلاشو نداری به منم بدی؟


بله.ولی هزینه برداره.
مروارید مامان آوا
6 خرداد 91 16:57
راستی لیوانارو چطور درست کردی؟


لیوانا رو معمولی خریدم.بعد روش رو دادم برام پرینت کردن بعد چسبوندم.
ایمیلتو برام خصوصی بفرست بهت میل میکنم
مروارید مامان آوا
7 خرداد 91 7:54
اینکه فایلاشو بهم بدی هزینه برداره؟
با چسب معمولی رو لیوانا چسبوندی یا کلا رو کاغذای برچسبی چاپ کردی؟


نه عزیزم.چاپش هزینه برداره.
من فایل لیبل لیوانو پیدا نکردم.پیدا کردم می فرستم.ببین برای بشقابا رو هم ماتیکی استفاده کردم هم پهن نواری.
اما برای لیوانا از نواری نازک.
ُسمیه
23 خرداد 91 17:00
سلام عزیزم تولدپسرگلی مبارکه . البته کمی دیرشده چون من امروز وبلاگتون و دیدم . خیلی با سلیقه ایت .ایده تون برای تولد خیلی قشنگ بود .خوشحال به حال حسام جون با این مامان خوش سلیقه .


مرسی عزیزم.شما هم همین طورهستید.بوووس
مروارید مامان آوا
14 تیر 91 12:07
سلام یه سوال اینایی که دورش دالبر دالبره خودت نشستی دورشو بریدی؟



سلام.آره عزیزم.بیشتر همونا وقتمو گرفت.
مامان سانای
16 بهمن 91 9:25
چقد زحمت کشیدی ایشالله عروسیش


ممنونم.