محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

عکسای آتلیه ی حسام در 11 ماهگی

1390/9/8 15:59
نویسنده : مامان نرگس
2,537 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم قررررربون موهای فشنت بره مامان.

 

 پسر گلم تو از 5 ماهگی عاشق ماشینی.از بین یه عالمه عروسک و اسباب بازی فقط با ماشین و موتور بازی میکنی.بهش میگی گان گان.تو عکساتم گان گان داره.

 

 مامان فدات شه این تنها عکسته که خندیدی....!

 اینم عکست با دایی علیرضا که امروز از ذوقت اومدی عکستونو تا کردی!!!!!!!!!!!!

 تو این یکی هم که عین مردای خوشتیپ شدی.وووووووووووووی

 اینم عکس بزرگته که زدیمش به دیوار...

 

اگه کیفیت عکسا خوب نبود به خاطر اینه که من فایل عکسا رو نداشتمو از روی عکسا با دوربینعکس گرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سپنتا
8 آذر 90 22:26
وااااااااااااااا ی شه عکسهای خوشــــ ـلی



مرسی خانومی.
سمانه مامان بنیتا
9 آذر 90 16:00

ای جونم خاله چه خوشمل شدی ....مخصوصا اون عکست که داری میخندی از همه خوشگل تره....


مرسی عزیزم.لطف داری.
مامان سپنتا
10 آذر 90 11:44
سلام فریبا جون.من ساکن قزوینم.
من هم عضو نی نی سایت هستم اما راستش زیاد فرصت نمی کنم بیام توی نت



منم قزوینم.
دوستای زیادی تو نی نی سایت تو کلوپ قزوینیا پیدا کردم.فرصت کردی بیا.
مریم مامان عسل
12 آذر 90 17:08
خیییلی خوشگلن این عکسا. ماشاا...


مرسی عزیزم.چشماتون قشنگ میبینن.
آزاده
30 آذر 90 0:03
الههههههههی ماشا.. خیلی شیرینه خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم.
مامان عاطفه
12 اردیبهشت 91 17:55
چه پسر نازی ماشالا


مرسی عزیزم.