محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

نی نی من و کدو حلوایی

1390/9/29 14:21
نویسنده : مامان نرگس
2,315 بازدید
اشتراک گذاری

حسام من ،امروز برات کدو حلوایی خریدیم.

آخه شنیدم کلی منفعت داره.عزیز دلم.تو خیلی ناز خوابیده بودی و نفهمیدی که کدو حلوایی داریم.صبح که از خواب بیدار شدی کلی گریه کردی.خیلی ترسیده بودی ازش.

منم نمی دونستم چی کنم.بردمش قایمش کردم پشت اوپن.رفتی اونجا و هی گریه و جیغ و داد.

بردم تو اتاق خواب دوباره می رفتی میدیدی اونجاس گریه می کردی.

آخر سر آوردیمش کلی نازش کردم بوسش کردم.گفتم تو هم بوس کن ولی اصلا دوسش نداشتی.

خلاصه حواست که نبود بردم تیکه تیکش کردم و بخار پزش کردم و گزاشتمش یخچال.

حالا باهاش سوپ و پوره درست میکنم و کلی هم دوست داری.ولی نمیدونی این همونه که ازش می ترسیدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان عسل
30 آذر 90 13:23
وای خدای من! چقدر خندیدم به این پست! خیلی با نمک بود. راستی مامانی چقدر دیر به دیر آپ میکنی! یلداتون مبارککککک!


مرسی.ببخش دیر جواب دادم.


مامان سپنتا
30 آذر 90 13:26
╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ یلـــــــــــ**** ــــــدا مبارکـــــــــ****ــــــــــــــ