محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

حسام رفته بود فدک

1391/1/30 16:23
نویسنده : مامان نرگس
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش هم تو رو برای اولین بار تو هوای خوب بهاری بردیم پارک فدک.عینک

 

اونجا که رسیدیم هنوز از ماشین پیاده نشده بودیم که شروع کردی به فریاد که زود پیاده شیم.روی چمنا می دویدی وقتی به سرپایینی می رسیدی نمی تونستی خودت رو نگه داری و با سرعت می رفتی و یه وقتایی هم زمین می خوردی.قهقهه

چند تا بچه هم بودن که با اونا هم مسابقه ی دو گذاشته بودی و کلی شیطونی کردی.یا تو دنبال اونا می کردی

یا اونا دنبال توخنده

طبق معمول موتور سواری هم کردی.آخه من نمیدونم تو سوار موتور نشی نمیشهمتفکر.هم دوست داشتی موتور سوار شی هم دلت برای اون همه بچه و بازی رو چمن داشت ضعف می رفت.

نمی دونستی چی کار کنی دیگه.انقدر بدو بدو کردی که آخرش تند تند می خوردی زمینآخ.دیگه ایستاده داشتی می خوابیدی.خمیازه

علیرضا رو صدا می کردی داد میزدی علیداااااا

همه ی مردم به تو نگاه می کردن.توپ میدیدی داد میزدی تووووووووووو.خلاصه تلافی این زمستون سرد و خونه موندن ها رو یه روزه در آوردی.یه جا دراز کشیدی و دستاتو گذاشتی رو چشمات.دیگه نا نداشتی بلند شی.

بغلت کردم بغلگفتم عزیزم دوباره میارمت.لازم نیست تمام انرژیت رو امروز مصرف کنی.هوا گرم شده و تند تند میایم پارک.که همون موقع تو بغلم خوابت برد.خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان عسل
30 فروردین 91 18:27
وای من قربونت بشم که انقدر ذوق زده شدی!!!
نگاه کن بچه مونده چیکار بکنه؟؟
قربون شادی و بازیت حسام شیرینم.
خوش گذشت خاله؟
مامان باید هر روز ببریش ددر حسامو! باشه؟


آره مریم جون.ایشالله عسلی بزرگ میشه می بینی چقدر این بچه ها با مزه ان و شیطون.
عسل کوچولو
3 اردیبهشت 91 16:55
سلام حسام جونم
چای خیلی خوبه. کلا این چیزایی که یزرگترا میخورن خیلی خوبه به نظر من.
ممی مامان یکم مزه اش تکراریه! هرچند هنوزم خوشمزه ترین خوراکیه دنیاست! اما من تنوع دوست دارم.
راستی بابایی شما خیلی لطف دارن به ما. نمیدونم لطف یعنی چی! ولی چیز خوبیه!



سلام به عسل که از خود عسل هم شیرین تره.
پس عسل نخوردی عسل.
خیلی خوشمزس.من که عاشقشم.
مامان کورش
4 اردیبهشت 91 22:06
سلام حسام جونی
چه نینی وبلاگ خوشملی داری
مامان منم تازه واسم نینی وبلاگ درست کرده


مبارکه با سلامتی.پس من لینکت میکنم