محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

گل پسرم ببخشید...

1391/4/8 16:44
نویسنده : مامان نرگس
1,923 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر شیطونم عاقبت کنجکاویات کار دستت داد.

سه روز پیش خیلی روز بدی بود.اول صبح رفتی رو تختت که کنار کمدته خواستی ماشینتو بیاری که با سر خوردی زمین.

کلی گریه و زاری راه انداختی.مامان تندی برات صدقه گذاشتم کنار.اسپند دود کردم.

دوباره راه که میرفتی پات پیچ می خورد.

بعد اومدم جاربرقی بکشم سوار جاروبرقی شدی.من حواسم نبود از لوله ی جاروبرقی گرفتم و محکم کشیدم که جارو نزدیکم بیاد یهو صدای بام.

فکر کردم جارو خورد به دیوار.ولی نگو سر کوچولوی تو بود که با تکون ناگهانی جارو پرت شده بودی پایین و سرت خورد به دیوار.تا ظهر مواظبت بودم تا...

داشتم لباس اتو می کردم.یه لحظه رفتم لباس رو آویزون کنم دیدم جیغت رفت هوا.

اومدم دیدم گریه میکنی و نوک انگشت اشاره ت سوخته.

اخه پسر کوچولو تو که هیچ وقت نزدیک اتو نمی اومدی.چی شد یهو فضولیت گل کرد؟

بعد از اینکه یه کم گریه ت کم شد بابایی رسید خونه رفتی بغلش اما سریع از بغل بابا اومدی پیش من مثل طلبکارا گفتی ننی (به زبون خودت یه چیزی گفتی) و دوباره بلند بلند گریه کردی و خودتو انداختی تو بغلم.فکر کنم منظورت این بود که چرا مواظبم نبودی.

الهی مامان قربونت بره.یاد اون برنامه ی آقای ایمنی افتادم که مامانه داشت گوشت چرخ میکرد تلفنشون زنگ زد رفت جواب بده بچه دستشو کرد تو چرخ گوشت.

مامانه گریه میکرد می گفت همیشه فکر می کردم،که زودی بر می گردم.

منم فکر کردم که زود بر می گردم.حالا خدا رو شکر که کل دستت رو نچسبونده بودی.خدا واقعا رحم کرد

اینجا دیگه انقدر گریه کردی بدون ناهار خوابت برد.الان نوک انگشتت سفید تر شده و یه تاول کوچولو داره.

 الهی قربونت برم دیگه هیچ وقت تنهات نمیذارم.

بخدا هر وقت تاول دست کوچولوت رو میبینم دلم می خواد کل دستم می سوخت و این بلا سر تو نمی اومد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان محمد طاها
9 تیر 91 1:08
سلام - ممنون که به ما سرزدید.
ایشالا دیگه از این اتفاقهای بد واسه حسام گل نمی افته .



ایشالله
ilijoon
9 تیر 91 8:00
مامان جوني درسته كه شما مقصر نبوديد وگل پسري كمي كنجكاو شده ولي يه كم بيشتر حواستون بهش باشه دوستتون دارم


حتما خوشحال میشم.
ilijoon
9 تیر 91 8:03
ممنون كه به ما سر زديد وبا نظراتتون وبمونو زيبا كرديد با افتخار لينكتون كردم به جمع دوستهام خوش اومديد اگر دوست داشتيد شما هم ما رو به جمع دوستاتون اضافه كنيد


حتما عزیزم خوشحال میشم.
ilijoon
9 تیر 91 8:04
رها مامان راستین
9 تیر 91 12:47
پسر ناز وشیطونی خدا نگه دارش باشه باراستین دوستای خوبی میشن


حتما همین طوره.
مریم مامان عسل
9 تیر 91 13:35
ای وای الهی بمیرم واست عزیزم چقدر دستت سوخته!
یه چیزی میذاشتی روش فریبا جون سوزشش کم شه.
بعضی روزا اینجوری میشه دیگه. ما یکم دیوار اتاق خوابمون کجه واسه همین تختمون کامل به دیوار نمیچسبه. اون یکم فاصله رو همیشه با چند تا بالش پر میکنم که عسل نیوفته!
دیشب روی تخت خواب بود یهو از صدای یه ناله خفیفی که شنیدم بیدار شدم.
دیدم با سر رقته پایین بین بالشا گیر کرده و فقط پاهاش رو هواست!
خدا رحم کرد تا چند ساعت تنم میلرزید اگه خفه میشد چی؟!!!!!!!
خیلی باید مواظب این فسقلی ها باشیم. حتی وقتی خوابن!


وای خدا رحم کرده مریم جون.
بابا دیگه رو تخت نخوابین اصلا.
مامانی درسا
10 تیر 91 2:10
الهی عزیزم خیلی سخته هزار ماشاالله همه کنجکاو و شیطون بازم خداروشکر که به خیر گذشت ...... الهی بگردم چقده حالا دستش میسوزه


واقعا منم خیلی خدا رو شکر میکنم
مامان مانی
11 تیر 91 12:37
سلام .....
تولد مانی جون شما هم دعوتید ....

الهی .... نازی .... خدایا حافظ تمام بچه ها باش وقتی تنها هستن .... خدایا خودت به مامان های مهربون رحم کن .....


الهی آمین.
مبارک باشه تولد گل پسرتون.
نوشین مامان آریا
11 تیر 91 13:21
ناز پسری. چقدر دردت اومده کوچولوی ناز. خدا و فرشته ها اینجاست که می گن مراقب بچه هان راست گفتن. راست می گین وقتی چنین اتفاقهایی می افته آدم خودشو خیلی سرزنش می کنه. انشااله از تمامی بلایا بدور باشه


انشالله.
مرسی که اومدی.
مامان آریام
12 تیر 91 1:04
مامانی از دستت خیلی عصبانی شدم و متعجبم که چرا بچه رو با اتو تنها گذاشتی کار یک دفعه میشه. من شبها وقتی آریام میخوابه اتوکشی میکنم. تو رو خدا مواظب گل پسرمون باش ایشاالله که دیگه پیش نیاد ولی سفیده تخم مرغ بهترین دوای سوختگی هست


من خودمم عصبیم.
نمی دونستم.سفیده ی تخم مرغ رومییگم.
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 1:57
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تا پایان رای گیری فقط 2 روز مونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید..
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 1:58
همیشه در پناه خدا باشی عزیزم...
مامان مانی
14 تیر 91 12:38
مانی تو مسابقه اتاق من شرکت کرده .... نظر یادتون نره ..... ممنون
آریام
19 تیر 91 22:53
خاله جون پست 14 ماهگی دارم. میشه بیای ببینی. مرسی.


حتما مییام عزیزم.
زهره مامان آریان
24 تیر 91 1:46
اخی بمیرم طفلی بچه چی می کشه.اخه دست پسرم منم یه بار سوخت سه تا انگشتش بود.
درکت می کنم.
امیدوارم زودتر خوب بشه و پسری زیاد اذیت نشه


مرسی خانومی
ilijoon
24 تیر 91 16:35
مامان سونیا
25 تیر 91 17:11
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


آخی مرسی