محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

عید غدیر خم مبارک...

1392/8/2 15:26
نویسنده : مامان نرگس
1,777 بازدید
اشتراک گذاری

خوب حسام کوچولو از سال 89 تو خونه ی مایی و تو جشن عید غدیر شرکت داری

حسام خان سید کوچولوی من عیدت مبارک

 

میر محمد حسام امروز چهارمین عید غدیری بود که پیشمون بود و به مهمونا عیدی میداد.قربونش برم دیشب به باباش میگفت به مامانی عیدی بده.

ولی بچم یکمی سرما خورده حال نداره.

همش غر میزنه.امروز از مهمونا پذیرایی می کرد

میوه و شیرینی تعارف میکرد.نمک دون و چاقو میذاشت

مامانی هم برای این لباسو که عکس تراکتور داره و عاشق تراکتوره رو براش خریده

مامانم اینا هم شب میان خونمون.

من عاشق عید قربان و عید غدیرم.حالا که یه پسرکوچولو هم دارم که همه به خاطرش این روز میان خونمون بیشتر دوست دارم این روزو.

عید همگی بازم مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ارشیا
11 آبان 92 21:39
[گل
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 آبان 92 5:32
عزیزم اپم بدو بیا
مامان محمد پارسا
12 آبان 92 18:57



مامان رادین
12 آبان 92 20:03
سلام مامانی

خوب هستید

به زور اتفاقی متوجه شدم که شما هم قزوینی هستید از آشناییتون خوشحالم

با تاخیر عیدتون هم مبارک

به ما هم سر بزنید

بوس بوس پسری



ممنونم عزیز دلم
چشم حتما همشهری
نوشين مامان آريا
13 آبان 92 10:08
حسام جون عيدت مبارك گل پسري ايشااله صدتا عيد رو با خوشحالي كنار مامان و بابا سپري كني. مامان جون لباس قشنگي برات خريده سيد كوچولو هزارتا بوس


ممنونم خاله نوشین مهربون
مامان محمد پارسا
13 آبان 92 14:22
سلام مامانی ممنون بهمون سر زدید
مامان حسام كوچولو
14 آبان 92 16:00
هر دم به گوش مي رسد آواي زنگ قافله ، اين قافله تا كربلا ديگر ندارد فاصله . حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسليت باد . التماس دعا ما با عكساي كربلامون به روزيم قدم رو چشمامون بزاريد و تشريف بياريد ببينيد.
مامان آریام
14 آبان 92 16:29
عیدت مبارک باشه سید کوچولو لباس جدیدت هم خیلی قشنگه..مبارک باشه


ممنونم خاله جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:09
سلام عزیزم من اپم بدو بیا
علامه کوچولو
16 آبان 92 21:49
سلام بانو عزاداریهاتون قبول التماس دعا امشب به یاد علی اصغر علیه السلام کوچولوی نازت رو ببوس
مامان حسام كوچولو
17 آبان 92 1:11
عيدت مبارك خوشگل خاله البته ببخشيد با تاخير


ممنون