محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

محرم 92

1392/8/20 11:09
نویسنده : مامان نرگس
1,378 بازدید
اشتراک گذاری

تا که پرسیدم ز قلبم عشق چیست ؟ / در جوابم اینچنین گفت و گریست
لیلی و مجنون فقط افسانه اند / عشق در دست حسین بن علیست

 

حسام کوچولوی من امسال محرم خیلی بیشتر از سالای گذشته منتظر محرم بود.منتظر دسته های عزاداری.قبل از محرم زنگ زد به حسن بابا ازش خواست براش طبل و زنجیر بخره.

عاشق اوناس.دوست نداره کسی بهش دست بزنه.

دیشبم با باباش رفته وسط عزاداری و طبل زده تا سر چهارراهمون.

بعدم زنجیر زده.کیک خورده و برای خودش و من چایی گرفته آورده

خوب قربونش برم امام حسین.امسال نذر داشتیم.نذرمونو دادیم کسی که نذری میپخت به غذاش اضافه کرد.خدا ایشالله قبول کنه نذر همه رو

 

 

 

امسال علی عمو هم نذرشو داده بیرون دیگه تو خونه نذری نمیدن.آخه خونمون نزدیک خیابونه.خیلی شلوغ میشد.

حالا از اول محرم قول دادیم به حسام ظهر عاشورا با علیرضا بره دسته ببینه.

عاشق طبلای بزرگه

 

هر چه ترسیدم از آن، آن به سرم می آید

مشک سوراخ شد و کیست برم می آید؟

چشم پرخون شده را طاقت دیدن نبود

خون به همراهی اشک از بصرم می آید

علقمه پر شده از  شیون یک بانویی

کیست او ذکر لبش " وا پسرم " می آید ؟

سخت باشد بدهم صورت او را تشخیص

چون  کبودی رخش در نظرم می آید

فاطمه آمد و دستی که  ندارم خیزم

اشک خجلت فقط از چشم ترم می آید

هر چه ترسیدم از آن آن به سرم می آید

ناله ی  العطش  اهل  حرم می آید ..!!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رادین
20 آبان 92 16:11
قبول باشه عسل خان ایشالا خود امام حسین پشتیبان شما بچه ها باشه نذرتون هم قبول مامانی
مامان پریسا
22 آبان 92 1:36
عزاداریهاتون قبول باشه گلم.
نوشين مامان آريا
25 آبان 92 12:04
عزيزم دعاهاتون مستجاب حسام ناز عزيزم هميشه سلامت و شاد باشي ممنون همچنین اریا جون
مامان رادین
25 آبان 92 16:17
برو خصوصی
مامان ارشیا
25 آبان 92 16:45
عزیزم نذرتون قبول باشه همیشه سلامت و شاد باشین
مامان رادین
26 آبان 92 22:32
با تولد هر انسان لبخند زیبایی روی لبان خدای مهربون نقش میبنده با بدنیا تو گل زیبا باز هم خداوند لبخند زد تولدت مبارررررررررررررررررک زیباترین لبخند خدا
مامان رادین
26 آبان 92 22:35
مامانی من تو کار طراحی و چاپ تم هستم اگه دوست داشتی بگو برات درست کنم و بگو چیا میخوای تا ببینم وقت میکنم آماده کنم یا نه البته اگه دوست داشتیا
مامانی درسا
27 آبان 92 2:35
گلم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله 120 ساله شی ..... ممنونم عزیز دلم