محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

تولد 3 سالگی

1392/8/27 10:07
نویسنده : مامان نرگس
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

خوب گل پسرم 3 سال گذشت.

3 ساله اومدی شدی تموم زندگیمون.

من و بابایی دونه دونه نفسایی که میکشیم به خاطر توئه.

حسام جونم پسرم این سه سال برام خیلی شیرین بود.

خیلی خیلی عاشقتم.

بابایی جونش به جونت بستس.عمر من نفس من پسر من دوست من تولدت مبارک.

ایشالله همیشه سبز سبز باشی.آرامش داشته باشی.به همه ی آرزوهات برسی.

سربلند باشی و مایه ی افتخار ما.

این عکسم چند روز پیش با هم انداختیم

 

خوب امروز برنامه ی جشن نداریم.الان می خوایم با هم بریم بیرون گشتی بزنیم.

بعد عصری بریم یه عکس یادگاری بندازیم.و بعدش هر جا شما گفتی.

اونوقت چون تولد وسط هفته س نتونستم مهمونی بدم.ایشالله پنج شنبه یا جمعه یه مهمونی میگیریم همه رو دعوت میکنیم.

راستی امروز تولد دوستت بنیتا کوچولو هم هست.اونم 3 ساله شده.

این عکس تو و بنیتا تو صفحه ی متولدین امروز نی نی وبلاگ

تغییرات که زیاد بوده تو این سه سال.

بزرگتر شدی.باهوش تر شدی.بلبل زبون تر شدی.از همه بیشتر روت زیاد شده.خخخخخخخخخخخ

دوستت دارم عشق من.

دوستت دارم هوار تا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رادین
27 آبان 92 11:59
تولدت مبارک عسل خان ایشالا 120 سال فقط شاد شاد شاد زندگی کنی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 3:16
عزیز دلم تولودت مبارک الهی تولود 123 سالگیت و جشن بگیری در کنار بچه هاا و نوه های نازت
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان ارشیا
1 آذر 92 16:55
تولدت مبارک عزیزم کنار مامان و بابای مهربونت سالهای سال سلامت و شاد باشین
دایی نی نی ها
1 آذر 92 18:27
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com
نوشين مامان آريا
2 آذر 92 9:49
تولدت مبارك حسام جون ايشااله صدو بيست ساله بشي . هميشه لبانت خندون و تنت سالم باشه و روزهايت رنگارنگ خیلی ممنونم