محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

عکسای آتلیه ی 2 سالگی

1391/10/7 9:19
نویسنده : مامان نرگس
1,583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

خوب خیلی وقته که قول داده بودم عکسای آتلیه رو بذارم.قرار بود آتلیه فایلا رو بده بهمون که متاسفانه نامردی کردن و ندادن.

منم دیگه مجبور شدم بازم از رو عکسا عکس بندازم.

اگه کیفیتش بد بود ببخشید.

این عکسو براش بزرگ کردیم

 

 

 

 

 

حالا وقت شد میریم عکسای سه نفره مون رو هم میندازیم.

چون برای حسام وقت قبلی نداشتیم فقط از حسام انداختن.

حالا یه روز وقت میگیریم و سه تایی هم عکس میگیریم.

قربونت برم که روز به روز زندگیمونو شیرین تر میکنی.من و بابایی همه ی لبخندایی که میزنیم رو مدیون توییم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نوشين مامان آريا
9 دی 91 9:46
بازم تولد دوسالگيت مبارك حسام جون. عكسات خيلي قشنگ شده . فريباجون ميخواستم بدونم مشكلي براي عكس انداختن نداشتي همه چي خوب بود . ديگه به ما سر نمي زني


ممنون که دوباره به ما سر زدیدی.نه زیاد.براش تفنگ حباب ساز خریدم بردم اونجا.ندیده بود تا حالا.موقع عکس انداختن از پشت دوربین نشونش دادم براش حباب می ساختیم.
یا بهش شکلات وعده میدادیم.
خلاصه با باباش کلی بالا پایین پریدیم.
ولی خدا رو شکر خوب بود.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 دی 91 17:40
به به چه عکسای خوشملی .
حسام جون تولد 2سالگیت مبارک.اینم هدیه من وپسرم:



مرسی خاله جونم.
مامان پریسا
15 دی 91 10:33
عکسا که خیلی خوشکل شدن.

ولی چه بدجنسن هاااا. خب چرا فایلا رو ندادن؟؟؟؟؟؟


نمیدونم والا
مامان کوثری
16 دی 91 7:57
سلام عزیزم شما میتونید برید تایچ و تکثیر و یا چاپ خونه دیجیتال تقویمتون رو تو شهر خودتون چاپ کنید اگز خواستین من چاپ کنم لطفا بگید کدوم مدل رو میخواین تا بگم قیمت چاپ چقدر میشه راستی من بیرجندم و مناسبت هایی که میخواین هم بله در تقویمتون مینویسم
مامان کوثری
16 دی 91 19:55
با سلام
وبلاگ نی نی پارتی به خاطر قوانین از نی نی وبلاگ حذف شد لطفا برای دیدن طرح های جدید و سفارشات طراحیتون به وب جدیدمون مراجعه کنید
http://temparti.blogfa.com/


ilijoon
29 دی 91 16:30
چه عكسهاي قشنگي گرفتي مباركت باشه عزيزم ان شاالله عكسهاي دوماديت رو بندازي


مرسی خاله جون
مامان آریام
8 بهمن 91 22:29
به به چه عکسایی شدن...معرکه هستند ببخشید من خیلی وقته نشد بیام نت، تازه دیدم ایشاالله عکسهای دامادیت عزیزم من از عکس آخری هم خیلی خوشم اومد


مرسی عزیزم.
مامان سانای
16 بهمن 91 9:32
پسر نازی دارید خدا حفظش کنه
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 17:27
عزیزمممممممممم
حسام جونم خیلی نازن عکسات خاله جون
آتلیه و عکاسش حرفه ای بودن ها!
راستی چرا همیشه سر دادن فایل ها ما رو گول میزنن؟؟
اولش میگن میدیم فایلا رو بعدش میگن نمیشه


بس که نامردن دیگه.
مرسی خاله جون
مامان کورش جون
24 بهمن 91 10:08
چه عکسای خوشگلی داری عزیز خاله به وب پسل منم سر بزن بووووووووووووس