محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

زیباترین دلیل زندگی

بدون شرح...

1390/11/18 15:45
نویسنده : مامان نرگس
2,079 بازدید
اشتراک گذاری

حسام عزیزم پسر قشنگم تو خیلی تازگیا با مزه و شیرین شدی.خیلی دست و

دل باز و مهربونی.موقع غذا خوردن یه ظرف غذا هم جلوی تو میذاریم.

عاااااشق ماستی.خیلی دوست داری.مخصوصا که این طوری بخوری....!!!!!

 

 

اونوقت تو هم از توظرفت به منو و بابایی غذا میدی و میگی هههههمم.

بعدش که ما خوردیم میگی به به.ما هم باید تکرار کنیم و بگیم به به.

این دقیقا کاریه که من موقع غذا دادن به تو میکنم.خلاصه مثل یه طوطی حرفا رو تکرار میکنی.

فقط نمیدونم چرا تنبلی میکنی و راه نمیری.

البته وقتی بهت میگم تاتی بیا و بلندت میکنم تا بایستی کل طول خونه رو میری و حتی یه وقتایی دور هم میزنی.اما خودت بلند نمیشی که راه بری.

به مامان من به زبون ما میگی مامان.

تازگیا به زنعموت هم میگی مامان.آخه زنعمو هم خیلی تو رو دوست داره و واقعا بهت محبت میکنه.

دیگه از بچه های فامیل نمیگم که عاشق تک تکشونی و با هر کدوم به یه شیوه ارتباط برقرار میکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عسل کوچولو
20 بهمن 90 4:39
وای حسام جونی چکار کردیییی؟ منم دوست دارم زودتر بتونم بشینم و اینجوری ماست بخورم! کیف داره نه؟ راستی منم زن عمومو خیلی دوست دارم!


ایشالله زودتر بتونی بخوری.خیلی باحاله عسل جون.
راستی من عسل هم دوست دارم بخورم.
عسل کوچولو
20 بهمن 90 15:58
خاله جون مرسی که به وبلاگ ما لطف دارین. سعی میکنم شبا بخوابم ولی قول نمیدم.
عسل کوچولو
29 بهمن 90 4:07
سلام حسام جون. کجایی پس؟ کم پیدا؟


سلام عسل جون.کیش بودم.الان سر مامانم خیلی شلوغه.میاد بعدا عکساشو میذاره.
پارســــــــــــــــا
3 اسفند 90 0:00
سلام
چه پسر خوشگلی دارید خدا نگهشداره براتون خیلی بامزست مخصوصا که داره ماست میخوره
خوشحال میشم به منم سر بزنید
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید


مرسی عزیزم.حتما خوشحال میشم.